gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Vita tisdagen / Svartatisdag / Stinnkakatisdag

Kategori: Allmänt

Sov dåligt..kaffe i soffan...
Morgonens drink: Blåbär- Banan- Blodapelsin, Apelsin & Citron

Fick bli en matig drink, då jag skulle iväg på möte....
Ont att sitta still...
Handlade...och hämtade mina Vinnarcheckar...från Lidl Sverige för min: Gizzez Pizza :)
 
Åt Köttgrytan från igår...med Avocado, Paprika, Gurka & Tomater!
 
Tog mig en promenad...i solsken!
 
Har så ont så det enda jag gjort sen jag kom hem är att jag fått bort disken och fått fram min surdeg som ska stå tills i morgon bitti, då ska jag tvinga mig att gör fördeg och baka så det blir gott bröd!
 
Men nu...bara vila i soffan..redan tagit en kopp thé för att få lite värme.../ Gizze

Kommentarer


Kommentera inlägget här: