gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Besök av goa vännerna

Kategori: Allmänt

Först bjöd de mig på mat.... gott och mycket i magen... :)
Sen bjöd jag på fika.....Så kul när vi ses! Tack snälla för besöket!
Ses snart igen!    Magen står i fyra hörn...undrar om jag tar mig ur soffan nu :)    / Gizze
 

Kommentarer

  • Anna-charine säger:

    Tack så möe för en trevlig kväll å mä all go fika. Dä här får vi göra lite oftare. Kram kram

    Svar: Tack goa du...Ni är alltid Välkomna hit..och ja i sommar får det bli oftare KRAM
    gizzez.blogg.se

    2013-05-29 | 22:45:39
  • Malin säger:

    Jättejättefina tårtor!

    Svar: Tack! Gissar att du ätit så det räcker idag...annars hade du ju kunnat köra hit en snabbtur :) hihi
    gizzez.blogg.se

    2013-05-29 | 22:53:44
  • Caroline säger:

    Kram på dig med gisela <3 kram kram

    Svar: Tack <3
    gizzez.blogg.se

    2013-05-29 | 23:10:11
    Bloggadress: http://nattstad.se/carolinemellqvist
  • Anette säger:

    Det är jag som är anonym : )

    2013-05-29 | 23:56:45
  • Anki säger:

    Tack så mycket min fina vän <3 Så goda tårtor vaknade i morse och njuter än av det goda :) Ha en fin dag så synas vi snart kram

    Svar: Tack du! Mätt.nu...Hahaha Ja vi måste ses snart!!! KRAM
    gizzez.blogg.se

    2013-05-30 | 06:36:53
  • Kaffehörnan säger:

    Vad trevligt och gottigt de är

    Svar: Ja ibland måste man allt gotta till det ordentligt :)
    gizzez.blogg.se

    2013-05-30 | 07:26:05
    Bloggadress: http://www.kaffehornan.se

Kommentera inlägget här: