gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Efter regn kommer solsken

Kategori: Allmänt

Blev Banan, Apelsin & Citrondrink i morse...
Matade min rågsur och gjorde en fördeg..
Världens regnväder...
Go kompis på kaffe! Tack vännen!
Tog en promenad i Solsken...nu är vädret kanon :)
Lite Lasagne från igår...sånt som bara blir godare dagen efter :)
Suttit en stund i solen!
Nu iväg.../ Gizze

Kommentarer

  • Malin säger:

    Jag lever! Dn drink såg god ut! Hade behövt den. Snart snart är av klar med mina skolarbeten. Puh puh

    Svar: Jag lever också....drinken gör nog sitt...men inte allt :) Spark i baken Malin Puh ;)
    gizzez.blogg.se

    2013-05-28 | 18:09:23

Kommentera inlägget här: