gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Sommardag

Kategori: Allmänt

Chockade kroppen med frukost idag med barnen....för mig blev det ett ägg, en surdegsmacka med ost och körsbärsmarmelad nypressad juice och kaffe...barnen åt macka, ägg och mjölk...
Stadslopp i stan..ute och kollat..!
Lunch blev Biff Africana ..och för barnen min Köttgryta med Potatis..och Morötter :)
Haft supermysigt med god mat ikväll...killarna valde Fiskpinnar till hemgjorda "Pommes Frites" men de älskade den grillade Rostbiffen så nästa gång vill de ha det! De åt 5 fiskpinnar och massor av pommes....så mysig måltid :)
Nu soffmys! Godiset är uppätet nu...   / Gizze
 
 

Kommentarer

  • Petra Nymans Dagbok säger:

    Mums vad gott det såg ut! Nöjda barn är bra! :-)Kul med lite folfest! :-) Kram Petra

    Svar: Ja de var såå nöjda..och åt så fint och mycket :) Toppendag med värme och glada barn!
    gizzez.blogg.se

    2013-05-25 | 22:04:43
    Bloggadress: http://petanyman.blogspot.com

Kommentera inlägget här: