gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Torskgratäng med Citron & Dillsås

Kategori: Allmänt

Hallon Apelsin & Citron..morgonens drink!
Inte vacker men himla god...Fiskgratäng på Torsk (superfin som inte vätskade alls) med Gräddig Citron & Dillsås & Gôtt Mos! Ärter till...Mätt.nu    / Gizze

Kommentarer

  • Malin säger:

    Jösses va gott!! Nu måste jag åxå laga. Jag gör en fiskpudding. Receptet är efter min mormor. Med massa dill, kokt potatis och skirat smör! Jösses igen, nu BVC jag hungrig

    Svar: Mm d va gott....brukar inte tycka det är nån höjdare...men idag så :) Fiskpudding kan va gott, det är det säkert när du gör den...
    gizzez.blogg.se

    2013-05-16 | 13:28:23

Kommentera inlägget här: