gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Drink- träning- saffransbak & annat gott :)

Kategori: Allmänt

Vaknade tidigt och kroppen sa gå upp...
Kaffe och drink på Ägg, Banan, Avocado, Hallon & Apelsiner :)

Saffransdeg ..fick jäsa när jag var och tränade )
Gjorde Lussekatter och tog mig lite Lasagne lunch :)
Fortsatte med Brödkakor...Sirapsstänger, Chokladsnitt & Mjuk Pepparkaka :)
Skönt att ha lite gott i frysen :)
Fick mig en promenad..
Fikade lussekatt och kakor med mina grabbar..
Vi tog oss en långpromenad!
Sen var det soffläge och Thé med Nybakt Brödkaka :)
 
Ska läsa lite bloggar och snart ta natt! / Gizze
 

Kommentarer

  • Carin säger:

    Gizze// Vilka bakverk, riktiga "mästerverkslussebullar" så gott det ser ut. Tror jag ska KÖPA mej en i morgon......Du borde sälja bakverk på Blocket......

    Svar: Hihi..tack snälla ;) Ja men gör det Lussekatter är ett måste! Kram Gizze
    gizzez.blogg.se

    2013-11-29 | 21:11:51

Kommentera inlägget här: