gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Gryta på Superekologisk Bog

Kategori: Allmänt

Svart kaffe...och en grön drink! Bästa starten!
Avocado, Banan, Apelsiner & Citron!

Var iväg och tränade en och en halv timme..och var på möte efter det!
Åkte och köpte stora canvas så jag kan kludda när andan faller på :)
Hem och tryckte i mig de två Älgfärsbiffarna och grönsakerna som var kvar från igår...
 
Fick mig en timmes promenad..
Handlade lite..Rent mjöl i påsen...då det ska bakas både både i veckan och till helgen...
Hem och kaffade med mig själv...
Gjorde en Gryta på den Superekologiska Grisen...av Bog idag!  (med morötter, lök, vitlök, tomat, buljong, soya, paprikapulver, chilipeppar,svartpeppar och salt  och lite maizena) Jasminris till...smakade lite...Gott :) Blev matlådor till i morgon och då blir det lunch till mig :)
Tvättat,, tvättat och tvättat...
Fick trevligt besök :)
Vi tog oss thé och surdegsmackor...
Nu är det Montazamis med vänner..../ Gizze
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: