gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Internet åter & Fredagsmys

Kategori: Allmänt

 
Haft några dagar utan internet och telefon...blir så trött på allt krångel..
Åkte och fick mig thè & mackor..
Drink på Avocado, Banan, Hallon & Apelsiner..
Fläskpannkaka & Kaffe till lunch :)
En sats gizzeglass- med Vaniljstång..och med O`boy & Kaffe!
Bakade lite Surdegsbröd....Mumsigt :)
Nybakta Surdegsmackor & O´boy ;)
Lite gizzeglass....
Dubbelpanerade Bergtunga..innan jag åkte och tränade..Tog en drink på Svarta Vinbär, Hallon, Avocado , Banan & Apelsiner! Gott :)
Fick fikabesök x 2 :)
Lunch blev Bergtunga, Hollandaise, Sparris & Potatis..
 
Blev fyra dagars träning den här veckan! Och promenader såklart! 
Igår kom guldkornen! Så här är lek & mys....Vi åt bara mackor, gröt & ägg ...och godis förstås :)
Nu hänger vi i soffan till  Bolibompa...
Fin lördag på er! / Gizze
 

Kommentarer

  • yasmine modell mamma och fru säger:

    ja på måndag morgon nu så åker jag med sista lasset.
    sover på madrass nu i helgen.
    kraaaam

    Svar: Åh...jag som har barnen och fullt upp..Men nästa gång du åker mot Säffle så hör av dig! Lycka till med allt KRAM <3 / Gizze
    gizzez.blogg.se

    2013-11-23 | 17:20:20
    Bloggadress: http://www.yasminegill.blogg.se

Kommentera inlägget här: