gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Lördag med sol och 11 grader

Kategori: Allmänt

 
Blev en halvtimmes promenad igen igår..Sen åt vi Kycklingfilè, Skivad Ugnspotatis, go sås ( med soltorkad tomat ost) & Sallad...
I morse blev det frukost :) Helt okej på helgen! ( Blir allt frukost i morgon också :)
Tvättar..
Dammsugit ..
Moppat köksgolvet...(Moppade alla i förrgår, men det märktes då rakt inte)
Ätit restlunch..
Kyckling, Sås  pyttelite potatis..tomater och broccoli...nu är jag mätt..
Ska ut med skräp---om jag kommer ut haha..
Sen blir det promenad!
Fin lördag på er! / Gizze
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: