gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Min tisdag

Kategori: Allmänt

Började dagen med kaffe och drink: Hallon, Banan & Apelsiner!
Då var det redan full fart på grävandet..och sen sprängande också...
Drog iväg och tränade....idag bara en timme...men kändes bra!
 
Var chaufför och blev bjuden på lunch på Patienthotellet på CSK..Stifado & Potatis..en bit Stekt Fläsk åkte med..Sallad och Loka....Smakade bra! Tack!
 
Åkte hemåt..tog mig en promenad...börjar bli kyligt..
Fick hjälp att hämta hem en frys som jag fått...och att få ner kylen från altanen till källaren! Tack ska ni ha :)
Blev fika och sen Thé & Surdegsfrallor :)
Kollade på Veckans Brott som tog upp fallet här i stan...så hemskt.
Såg sen lite av Fest hos Bagge...
Nu bloggläsning och sen får det bli natt! / Gizze

Kommentarer


Kommentera inlägget här: