gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

hjärtat hoppar ur kroppen...

Kategori: Allmänt

Stor kaffe...morgondrink: Avocado, Banan & Apelsiner...
Sen sa det pang..åh vad de spränger....usch vad jag hatar det...hjärtat hoppar ur kroppen varje gång...
Iväg på en och en halvtimmes träning..så skönt!
Hem..kaffe vid datorn..
Small igen...Puuh..
Ut på en ordentlig promenad..
Handlat lite...
Hängt tvätt..
Nu lunchat: Korv, Blomkålsmos, Rödbetor & Sallad :)
 
Sonen får Korv & Pasta i morgondagens matlåda :)
Nu ska jag ta disken och sen kolla om nån vill fika! 
Ha en fin måndag!  / Gizze
 

Kommentarer

  • Carin säger:

    Men Gizze, det hörs ju inte bra....Finns det ingen hjälp för dej att få? Carin

    Svar: Hej Carin! Skulle inte tro det...brukar inte bli skraj, när det sprängs längre bort..men nu spränger de här på min gatan...eller ja på två gator,, med bara ett hus emellan....Blir stressad av det då det känns som man åker ner i jorden (eller iaf ner i källaren) Arbetet ska visst ta till nov/ dec i bästa fall "om inte annat inträffar" I morgon lär de va så nära de kan tror jag....tur jag är borta endel då haha.../ Gizze
    gizzez.blogg.se

    2013-11-04 | 17:24:38
  • Carin säger:

    Nu fattar jag....Det är arbetarna som håller på....Jag trodde du hade fått kärlkramp...herregud! Nä nu får jag nog ta mej en skinkmacka. Carin igen

    Svar: Aha...nej d hoppas ja då rakt inte :) Mums va gott...här blev det Surdegsmackor med ost och en mugg Thé / Gizze
    gizzez.blogg.se

    2013-11-04 | 18:12:39

Kommentera inlägget här: