gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Pasta med Bacon & Champinjonröra

Kategori: Allmänt

Kaffe & Drink på Avocado, Banan, Apelsin & Citron..
Min fördeg hade jäst så fint...nu är här snart färdigjäst så här ska gräddas Surdegsbröd :)
 
Åkte och tränade en och en halv timme! Så skönt :)
Var bara otäckt för en gammal dam for av löpbandet, så henne tog de ner i rullstol till läkaren....mer koll hade behövts....tanten var gammal och hade svårt att röra sig :(
 
Här grävs och sprängs det för fullt...vi får gå över grannarnas tomter för att ta oss ut och hem...
 
Tog mig en ordentlig promenad! Skönt!
Nu ätit lunch: Pasta med Bacon & Champinjonröra & Sallad ...Gott :)
 
Nu ska här bakas..men först tror jag det får bli en kopp...
Hoppas ni alla har en fin dag! / Gizze
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: