gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Regn och rusk

Kategori: Allmänt

Vaknade till en riktig höstdag...blåst och regn....så vi regnade inne :)
Började dagen med en god frukost ...Ägg efter barnens önskemål, surdegsmacka och flingor...Juice och kaffe :)
Sen har här varit lek....
Jag har gräddat bröd...
Blev bra!
Vi har fikat och barnen har ritat....
Lunch idag blev Provencalska Fiskbiffar...idag på Sej - Fiskad i Norge av sonen :) Barnen åt så jag trodde de skulle storkna :)
Blev över till matlådor också :) Gjorde nämligen dubbelt upp idag :)
 
Dammsugarn har fått gå ett varv...tvätt är klar att hänga...barnen leker och får så göra tills jag ska köra hem dem!
 
Önskar er en fin söndag! / Gizze

Kommentarer


Kommentera inlägget här: