gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Så var det fredag igen

Kategori: Allmänt

Och här grejas det för fullt...njae inte jag inte..utan gubbarna i kvarteret....de gräver och spränger så jag får hjärtsnörp..
Började dagen med...frukost : Nypressad Apelsinjuice, Kaffe, Mackor på Surdegsbaguette & Kokta Ägg...kände redan igår kväll att idag skulle jag äta frukost :)
 
Vilodag från träningen....räcker nog med de fyra dagarna denna vecka!
Tog mig en timmes promenad...dammsugit och fått i ordning lite..är Guldkornshelg, så får ju va lite ordning på torpet :)
Lunch idag: Rödbetor, Morot, Blomkål & Fetaostcreme med mycket Vitlök :)
 
Önskar er en fin fredag! / Gizze
 

Kommentarer

  • Caroline mellqvist säger:

    Puh.. Tur att jag är ganska stark i mig själv annars jade jag syndat i min diet. Gud vilka goda kakor du bakat och mumsig mat! Duktig du är som tränar! Det är allt underbart det! Hoppas du har en fin fredag och hälsa Nicklas! Inte sett honom på år... Kram på dig/er

    Svar: Tack Carro! Ska hälsa..Du får hänga på hit och träffa honom! Kram kram
    gizzez.blogg.se

    2013-11-01 | 20:48:40

Kommentera inlägget här: