gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

träna fika lasagnefix & nybakt bröd

Kategori: Allmänt

Bankandet började klockan sju...ingen risk att man hör vad man tänker...eller vad som sägs på tv eller vad vi säger till varandra....mycket stressande...
Kaffe & Drink: Avocado, Banan, Hallon, Apelsiner :)

Tränade en dryg timme...ont som bara den i en axel och arm..ogillas.
Handlade lite..
Var iväg och fick mig kaffe, god äppelkaka och trevlig pratstund :)
 
Åt lite lunch! Kyckling & Bulgur....hett & sötsurt :)
 
Gjorde en stor Lasagne! Så har vi lite  som reserv i frysen också :)
 
Grädddat Surdegsbröd igen, så ikväll blir här nybakt! Fast brödet är typ lika gott när det kommer ur frysen också! Nyttigt är det ju också!
 
Har gjort ett varv med dammsugaren...mjölet borta för en stund :)
Sitter med en kopp och vilar lite...denna axel är skrutt...och jag blir verkligen arg och ledsen på det...nu när det varit så bra så länge....
Ska strax hämta sonen som ska iväg och hämta sin nya bil! Lycka det :)
Ha en fin lell-lördag! / Gizze

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: