gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Chorizo & Rotmos

Kategori: Allmänt

Började dagen med en stor Kaffe & 2 mini mackor av Surdegsbaguette..
Sen en Banan...och Vatten...
Iväg och tränade en timme..
Skickat iväg grejer till Erikshjälpen..
Tog en kaffe och tre små Pepparkakor :)    Farligt goda...
Gjort lunch..idag Chorizo & Rotmos...Gott!
 
 Ska köra iväg mat till sonen på jobbet, och ta en promenad med god vän!
Hoppas kunna köra ut, för de har helt plötsligt grävt i min väg...
Mulet och grått och riktigt kallt...kommer ta tid innan man vänjer sig vid kyla...
 
Ha en fin onsdag! / Gizze

Kommentarer

  • Carin säger:

    Tänk vad lite skåror i en korv kan göra....aptitligt värre. Så ikväll när vi hade prinskorv, klippte jag dom i ändarna.....Piffig är du Gizze// Carin

    Svar: Haha,, ja tänk va vi kan få till det :) Här blev bara mackor, ägg och thé ikväll...+ kaffe och negerbollar....nu halsbränna haha.. / Gizze
    gizzez.blogg.se

    2013-10-16 | 20:15:42
  • Petra Nymans Dagbok säger:

    Åh vad sugen jag blev på rotmos nu!
    Det var längesen! Måste det bli nån dag!
    Kram o ha en härlig torsdag! /Petra

    Svar: Rotmos är gott...åt rester av det idag också...Inte dumt alls...Ha en fin torsdag du! Kram Gizze
    gizzez.blogg.se

    2013-10-17 | 15:00:03
    Bloggadress: http://petranyman.blogspot.com

Kommentera inlägget här: