gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Fika & IKEA

Kategori: Allmänt

Bilen startade! Tog mig en tur till min goa barndomsvän :) Tack för god fika och trevlig stund!
 
Tittade in hos mina goa mostrar en tur...Sen åkte jag med mor till IKEA...lunchade där...
Rödspätta - helt okej...remouladsås..sådär...åt en potatis....Blev ju i alla fall mat i magen :)
 
Handlade det vanliga....ljus och servetter...och några assietter & fat...
 
Är fortfarande mulet och grått...men nu uppehåll! Ska ta mig en kort promenad, sen får det bli soffmys :)
Hoppas ni har en fin lördag! / Gizze
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: