gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Fredag & Guldkornshelg

Kategori: Allmänt

Började dagen tidigt...med en drink på Hallon, Banan, Apelsin & Citron!
Försökt få lite ordning här hemma...i sakta mak..
Dammat lite, dammsugit, tvättat en maskin..
Gjort en kaka som jag ska ta med i eftermiddag..och i morgon...så den får ni se i morgon (Bara påhitt, inget märkvärdigt)
Nu ätit lunch...rester av min Gnocchi..och Vitlöksfräst Zucchini & Paprika...Gott!
Sonen jobbar idag, så han äter ute..
 
Ska ta mig en promenad lite senare..
 
Idag kommer guldkornen! Som jag längtar....Här ska mysas :)
 
Önskar er en fin fredag! / Gizze

Kommentarer

  • Carin säger:

    Hej såhär på Fredagen// Har semester Torsdag/Fredag (har många sparade dagar, bäst att ta ut vad man kan, man vet ju aldrig om man snubblar över en trottoarkant) Även jag har städat/putsat fönster/fixat blommor! Vi har ett sådant där rum "finrum" som bara står, men även där blir ju dammigt. Nä en marklägenhet med sovrum/TV rum och kök hade varit perfekt. Men....... Carin

    Svar: Hej Carin!Härligt med semester..även om det innebär städning ;)
    Ja visst vore det underbart med nåt litet och enkelt i markplan..jag har ju visserligen litet, skruttigt , men eget iaf...får bli lgnht frampå...tar denna vinter först...tror det får bli den sista i hus...
    Ha en fin semesterhelg :) / Gizze
    gizzez.blogg.se

    2013-10-11 | 12:37:32
  • Carin säger:

    Ps// Tycker Guldkornen låter så mysigt, så nu har jag tagit efter och kallar min LOUISE för Guldkornet/Carin igen

    Svar: Ja men visst gör det :) Härligt med Guldkorn hihi.../ Gizze
    gizzez.blogg.se

    2013-10-11 | 12:47:50

Kommentera inlägget här: