gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Gizzekaka

Kategori: Allmänt

Tog mig en andra promenad...skitkroppen funkar inte idag...jag blir både förbannad, ledsen och frustrerad..
Så gick hem och bakade en Gizzekaka för att bli lite gladare :)
Hade planer på en paj, eller pannacotta eller annat..men landade på en gizzehittepåkaka med chokladknäcktäcke :)
 
Tänkte bjuda på den i morgon..men vi tog oss en "provbit" för säkerhets skull :) 
 
Känns inte lagligt att sätta sig i soffan redan så jag får väl få bort disken ..och köra dammsugarn ett varv, så god vän inte får mjöldammiga strumpor i morgon :)
Hej så länge..../ Gizze
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: