gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Långväga besök

Kategori: Allmänt

Dagen började helt fel....hade missat ställa klockan...
Så idag förstod jag att jag inte klarar stress det minsta.
Fixade till dagens deg...hade en fördeg på jäsning över natten.
Tog en stor kaffe...och en drink..Avocado ,Banan & Apelsiner idag igen :)
Drog iväg och tränade en och en halv timme...
Hem...tog en kopp kaffe..
Gjorde lunch...Hör och häpna (Pås Soppa jo sonen var nöjd...) Sparrissoppa & Pannkakor
 Mumsigt....(gjorde pannkakor så jag har till mellis till guldkornen i morgon)
Gräddade brödet....Idag med blötlagd 4 kornskross...
Körde ett varv med dammsugaren, tog en välbehövlig dusch...
 
Fick långväga besök! Alltid lika kul :) 
Tack M, K & F....för att ni tar er tid....Alltid Välkomna :)
 
Diskade och tog mig en promenad...
Handlade lite..
 
Ikväll blev bara Baguette med Skinka & Senap...Thé till det...
Önskar er en fin Halloween! / Gizze
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: