gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Min Torsdag....

Kategori: Allmänt

Frullade innan jag åkte och tränade....funkar bra, utom med nacken...hmm..
Tog en promenad...
En kopp kaffe..
Gjorde köttfärssås & spagetti till lunch...när vi skulle äta ringde go vän..så hon fick sig lite lunch också :)
 
Promenad igen..
Handlat lite mer frukt och grönt..
Ännu en promenad..
Kaffe och kaka...
 
Iväg och fixat lite..
Gjorde ett gizzez snacks knäcke :)
Ikväll blev det lite smått & gott :)
Mätt & go...
 
Har matat mina surdegar...
Nu blir det bara soffan...ljus tända överallt..raggsockorna på och ponchon likaså :)
Önskar er en fin kväll!  / Gizze
 
 

Kommentarer

  • Carin säger:

    Det du serverar gör så att smaklökarna kommer igång.....Nu har jag också gjort oss en pizza, första gången jag gör en sådan. Den ser fin ut i ugnen, hur den sen smakar står skrivet i stjärnorna. Hälsningar till dej Gizze från Carin

    Svar: Tack för de orden! Kul att höra från dig :)Din pizza smakar säkert kanon! Bon Appetit! Hälsar Gizze
    gizzez.blogg.se

    2013-10-03 | 19:47:52
  • yasmine modell mamma och fru säger:

    hehe ja han njöt som en prins på hästryggen.
    var super kul
    kraam

    Svar: Härligt! Kram
    gizzez.blogg.se

    2013-10-03 | 21:08:10
    Bloggadress: http://www.yasminegill.blogg.se

Kommentera inlägget här: