gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Mulen höstdag ...kurar i soffan

Kategori: Allmänt

Började dagen med en Java, Juice av Apelsin & en halv Surdegsfralla!
 
Förberedde lunch...skulle ha varit iväg på fika, men blev inställt..
Gjorde då en kaka...En Mazarinkaka a la Gizze :)
Sen kände jag att jag är inte pigg alls...tog ju emot igår när jag tränade, och flåsade på promenaden...
La mig i soffan en stund..
Lunchade med sonen...
Lax med Ugnsgrönsaker...Rödbeta, Morot, Zucchini & Paprika en klick Lättcremefraiche med Thai sweet chili..
Smakade bra...Hade dock hoppats på att bli piggare..men inte heller..
Sov en timme...
 
Tog mig en Java och en kakbit 
 
Nu ska jag lägga mig i soffan en stund...inte ofta jag inte kommer utanför dörren...varken till affären eller på nån promenad...Bäst att lyssna på kroppen kanske :)
 
Hoppas ni har en fin tisdag! / Gizze

Kommentarer

  • yasmine modell mamma och fru säger:

    bara ¨några stycken.
    oj så mkt gott du gjort och fått i dig
    kram

    Svar: Bra det!
    Mest nyttigheter,,,nån kaka ibland:)
    Kram kram
    gizzez.blogg.se

    2013-10-08 | 21:33:50
    Bloggadress: http://www.yasminegill.blogg.se

Kommentera inlägget här: