gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Pulled Beef

Kategori: Allmänt

Tidig morgon med kaffe i soffan..sen drink på Hallon, Banan, Apelsiner & Citron! Gräddade 4 Halvgrova Surdegsbaguetter...
Var iväg på möte..
Sen fick jag gäster på lunch!
Hade gjort Pulled Beef...Potatis, Rödbeta, Morot & Zucchini i ugn..Sallad, Baguette & Oliver..
Smakade bra , tror mina gäster var nöjda :)
 
Jag hade redan ätit av min mat när jag kom på att jag skulle ta ett kort...haha...
Efter det tog vi kaffe & kaka :)
När de åkte vidare tog jag mig en timmes promenad...
Disken är borta...jag är i soffan...huvudvärk som inte vill släppa.
Kanske dags för kaffe igen....(saknar dig idag... :) 
 
Ikväll är det Ensam mamma söker...det ska kollas på!  / Gizze
 
 
 
 

Kommentarer

  • yasmine modell mamma och fru säger:

    det är hemskt ush vilken känsla det är o svårt att sova.
    nu ska vi åka och handla lite
    kraaam

    Svar: Gumman...lider så med dig och Dennis...Du säger till när du vill ha besök eller behöver nåt KRAM
    gizzez.blogg.se

    2013-10-15 | 09:39:42
    Bloggadress: http://www.yasminegill.blogg.se

Kommentera inlägget här: