gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Rörigt. mysigt. mindre mysigt

Kategori: Allmänt

 
Jodå I´m alive....Här är rörigt..mysigt och mindre mysigt....
Det grävs i kvarteret...strul överallt...självklart grävde de av kabeln för tele bredband & tv ( Då var jag glad att jag har dubbelt abbonnemang så jag iaf kunde se tv)
Igår efter att ha tvättat...var golvet vattenfyllt...
Fick undan där..
Idag skulle de spola....
Gissa om jag har haft halva källargolvet fullt med äckelvatten...(Det har jag tagit nu sent ikväll = Bläääk)
 
Har iaf hunnit med fika med god vän..(Även om det blev kort...då det springer gubbar här)
Tränat 3.5 timme denna veckan...och hittills fått 5.5 tim promenad....
Trevligt besök har jag också haft flera dar...
Ätit gott..
Druckit gott...
Nyss kommit ur duschen...det var välbehövligt efter "källar- äcklet"
 
Nu ska jag läsa bloggar och sova....
Snart är det fredag..../ Gizze

Kommentarer


Kommentera inlägget här: