gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Sköna söndag..

Kategori: Allmänt

Ja nu har vi fått vår timme tillbaks....
I natt blev här strömlöst...snacka att det var mörkt,, halva stan var nedsläckt...
Tog lite Nypressad Juice, Kaffe och Surdegsmacka till frukost...
Här har varit lugna gatan...
Men i alla fall fått en rejäl promenad..
Diskat, tvättat och nu tar jag en kopp kaffe!
Lunch idag blev: Gryta på Fläskytterfilé Klyftpotatis Provencalska Tomater & Ärter
Smakade bra...finns till både matlåda och lunch för morgondagen...
 
Ska läsa Expressen, sen göra lite kakor tänkte jag :)
Hoppas ni alla har en fin dag!  / Gizze
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: