gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

träning möte restlunch

Kategori: Allmänt

Började dagen med kaffe och en drink på Hallon, Banan, Apelsin & Citron!
Körde en deg...som ska gräddas bröd av senare idag..
 
Var iväg och tränande en dryg timme...
Sen var jag på möte..
Handlade lite frukt & grönt..
 
Åt rester av min Boeuf Bourguignon & Nykokta Rödbetor :) Så gott!
 
Väntar på gubbar, som ska in och greja för nytt vatten och avlopp, men vänta gillar inte jag, så nu går jag ut....de får väl ringa när de ska in....Känner huvudvärk är på väg så bäst ta en promenad..
Hoppas ni har en fin måndag! / Gizze
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: