gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Värmländsk Rostbiff & Bea

Kategori: Allmänt

 
 
 
Matat mina surdegar...vetesur är också riktigt fin:) Härlig känsla!
 
Gjort mysmat...sonen hemkommen från kusten!
Värmländsk Rostbiff (Från Värmlandsbro) Kils Slakteri!
Gizzez goa Bea..Grön Sparris, Cecilie Potatis ( Rosa Bandet) Rödbeta & Morot i ugn...
Smakade riktigt bra :)
Spelar Bingolotto...hoppas självklart på storvinst :)  / Gizze

Kommentarer

  • Anki säger:

    Ja det ser riktigt gott ut:) här blev det kräftsoppa med gott Gizze bröd kram

    Svar: Ja det smakade bra!!! Åh Kräftsoppa...det måste jag göra frampå...men mitt bröd...du kan väl inte ha haft nåt kvar hihi...KRAM
    gizzez.blogg.se

    2013-10-06 | 21:05:30
  • Anki säger:

    Det blev bara en liten bit var :) sedan fick vi nöja oss med vanligt rostbröd och det var inte lika gott.

    Svar: Haha...ordnar mer till helgen..:) Kram igen
    gizzez.blogg.se

    2013-10-06 | 21:23:19

Kommentera inlägget här: