gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Besök- Promenad & Omelett

Kategori: Allmänt

Morgonens goda...Hallon, Banan, Blodgrape & citron!
Fick fikabesök av god vän, så jag slängde ihop lite Muffins :) 
 
Blev Chokladmuffins med Hallon, Banan & Marabou mjölkchoklad :)
 
Efter det blev det en dryg timmes promenad med en annan god vän!
Nu har jag lunchat! Omelett med Boxholms Vitlöksost, Salami & Oregano...Tomat & Basilika till :)
 
Har några saker som måste inhandlas...sen blir det nog en promenad igen!
Önskar er en fin onsdag- "Lell- Lördag"   / Gizze
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: