gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Det går bra nu...

Kategori: Allmänt

Drink: Banan, Nektariner, Apelsiner & Citron

Fick för mig att jag skulle trotsa värken och tvätta fönster så det gjorde jag...
Ja ja ibland blir saker och ting fel...man ska inte va glad för länge...
Tack kompis för kaffe och annat...
 
Lunchat rester..
Gott!
 
Tog mig en timmes promenad..
Sen en tur på stan och provade kläder..
Lagt undan några tröjor..
Skor/ Kängor hittar jag inte...
 
Kände för att göra Chocolate Chip Cookies..
Så nu mumsar jag en go kaka till kaffet!
 
/ Gizze
 

Kommentarer

  • mor maggan säger:

    Allt ser så jäkla gott ut och som du lägger upp det sen. Det är lite konstnärligt. Kram

    Svar: Tack kära mor! Ses i morgon <3 kram
    gizzez.blogg.se

    2013-09-26 | 09:38:29

Kommentera inlägget här: