gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Fredagsmys...

Kategori: Allmänt

När guldkornen kom lektes det en stund sen tog vi bilen och åkte till plantaget och lekte, efter det besökte vi min bror och fick oss fika! Hade med oss Baguetter :) Mycket trevlig stund ( gillades skarpt av  guldkornen som var så nöjda-"Vi måste åka dit snart igen!"))
När vi kom hem skulle det ritas...och göras lite "godis" som ska med på kalaset i morgon :)
Sen blev det bad...och under tiden fick jag på lite Ganache på kakorna...
Ikväll har vi ätit gröt & surdegsbaguette med thé :)
Nu är godiset uppätet och jag har två killar intill mig...tror de börjar bli trötta...
Mysigt har vi :)
Ha en fin kväll! / Gizze

Kommentarer


Kommentera inlägget här: