gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Jodå....

Kategori: Allmänt

Tog mig en tur ur stan....gick först till en nyöppnad skoaffär, där var dock kaos...dryga 20 pers i kö..och kassa/ data krångel.
Så jag gick till en gammal hederlig skoaffär :)
Där hittade jag vad jag sökte...
Passade på att tigga Kaffe...och fick go Donut till :) Var så varmt där vi satt i solens sken :)
 
Hade innan det hunnit få hem lite kläder..känns så skönt - är ju bra att ha nåt att ha på sig när det blir lite kallare :)
 
Nu får det minsann bli en promenad....innan det är dags att fixa mat!  / Gizze

Kommentarer

  • Petra Nymans Dagbok säger:

    Så härligt det såg ut med kaffe o munk i solen! Tur att du fick tag på vad du skulle! Såg att du var på G o börja träna också! Så kul! Lycka till! Kram Petra

    Svar: Tack snälla...jo jag hoppas det ska funka...hon får göra ett program utifrån min kassa kropp ;)Inte som för drygt tjugo år sen då jag tränade fyra fem dar i veckan på KMTI haha
    Kram och ha en fin kväll! / Gizze
    gizzez.blogg.se

    2013-09-26 | 16:35:29
    Bloggadress: http://petranyman.blogspot.com

Kommentera inlägget här: