gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Lax igen

Kategori: Allmänt

Morgonens drink: Hallon , Nektariner, Apelsiner & Citron!
 
Varit iväg och tränat! Hoppas det ska funka..märks att det börjar bli kallt ute, kroppen är stel och jag hade t om svårt att gå på löpbandet :( 
Men själva träningen gick bra tycker jag...vissa grejer som inte nacken fixar, men men...
Kul är det i alla fall!
 
Åkte och handlade lite frukt och grönt...
Bilen vill inte starta...känns ju sådär...
Håller tummarna varje gång...
Tog mig sen en kortare promenad...det går segt....
 
Körde en deg i morse...ska bakas ikväll...när min Pulled Prork gått klart!
 
Nu ätit Lax (igen) med Blomkålsmos..Rödbetor & Grön Sparris :)
 Så gott!
 
Nu ska jag ut på altanen och rensa lite...bland loppisprylar...får hem ved ikväll...då måste det finnas plats!
Kommer köra "Allt på borden 10kronor" om nån är intresserad!
 
Nu får jag sätta fart...disken måste bort!   / Gizze

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: