gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Krämig Blomkålssoppa & Knaperstekt Bacon

Kategori: Allmänt

Morgonens goda....
 
Varit hos god vän på kaffe! Trevligt som vanligt! 
Därefter tog jag en "powerwalk" ..njae inte riktigt men höfter rygg och ben funkar bra idag..konstigt detta....
Nu sitter det onda i nacke axlar armar och händer istället....MR säger jag bara!
 
Nyss avnjutit en god soppa: Krämig Blomkålssoppa & Knaperstekt Bacon :)
 
Och jag vet redan vad vi ska äta ikväll..och i morgon kväll....tänk vad hjärnan sliter :) Haha
 
Ska göra mig en tur till Erikshjälpen och kaoset där...sen får det bli en promenad igen! / Gizze

Kommentarer


Kommentera inlägget här: