gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Lyckad Loppis

Kategori: Allmänt

Började dagen med god drink: Jordgubbar, Blåbär, Blodgrape & Citron!
 
Bakade ut och gräddade Surdegsbröd :) Glad att jag vaknade till solsken, mina händer har varit mycket bättre idag! Haft Altan Loppis! Välbesökt sådan! Tack alla som kom, fyndade,  kikade, fikade och förgyllde min dag :)
 
 
Gizzez Surdegsbröd uppskattas..kul! 
Sonen och jag beställde Pizza...jag åt drygt halva och fick ont i magen..tål inte sånt längre...det ska va hemgjort och nyttigt :) Får bli en nyttigare vecka nu!
 
Ikväll är det Paradise igen! Så soffan som gäller efter en trevlig dag! / Gizze
 

Kommentarer

  • Carin säger:

    Oj så fint och smakfullt det hela ser ut! Som att komma in i ett "riktigt" Conditori. Ja må då säga att du är duktig. Carin

    Svar: Men Tack! Jo jag gillar att grejsa till det :) / Gizze
    gizzez.blogg.se

    2013-09-01 | 20:14:01

Kommentera inlägget här: