gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Matkoma

Kategori: Allmänt

Fick mig allt en promenad till ....gaaaah....
Och kaffe....
 
Ätit...så gott...Matkoma....jag som inte brukar äta så mycket längre....Men gott var det :)
Pulled Pork.....
Kladdigt att äta...men det gör ju inget :)
 
Precis tagit ut mina två Surdegsbröd....degen jäste som en tok...helt utan jäst...det gillas :)
Gissa om jag ska äta Frukost i morgon :)
 
Men nu ska jag bara sitta still....och glutta på tv....../ Gizze
 

Kommentarer

  • Malin säger:

    Pulled pork is the shit!!!!!

    Svar: Supergott...enkelt och på tok för kladdigt...inte att ätas i de finare salongerna :-D
    gizzez.blogg.se

    2013-09-30 | 22:53:18

Kommentera inlägget här: