gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Promenad i solen & Utställning

Kategori: Allmänt

Hörde att det ropade på mig...och i dörren stod god vän med son...
Sällan nån bara kikar in..Så kul :)
Tur jag hade lite fika i frysen!
 
Tog mig sen en dryg timmes promenad igen..
Var för varmt klädd dock...Fantastiskt vilket väder vi har!
 
Kikade in på Utställningen på Galleri2...Underbara bilder!
 
Har precis mumsat surdegsfrallor & thé...
Ikväll är det ensam mamma söker och Breaking News....får väl se om jag orkar sitta still :)
 
Ha en fin kväll! / Gizze

Kommentarer


Kommentera inlägget här: