gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Riktig sommarvärme i september

Kategori: Allmänt

Blev ett enda stopp på Skördefesten- Maskinvisning :) Kände att jag inte orkade åka runt, och då fick det bli det guldkornen gillar mest!
Så nu är varenda maskin provad att sitta i och låtsasköra...
 
Sen tog vi med oss NektarinTosca &Bullar och åkte och fick oss kaffe i stugan! Så varmt och skönt :)
 
Här hemma blev det bad för barnen när jag fixade mat: Kyckling, Potatisklyftor, Hemslagen Bea & Morötter till barnen..Sallad & Provencalsk Tomat till mig och sonen! Som vi alla åt!
 
Nu är vi trötta...jag är nog mest trött..haha..ont överallt och speciellt i min hand och arm..så nu ska jag inte skriva mer.   / Gizze

Kommentarer


Kommentera inlägget här: