gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Rostbiff i kväll

Kategori: Allmänt

Guldkorn på kort besök! Ugnspannkaka med grädde och socker...ja är de nöjda så är jag nöjd :)
Fick mig en kort promenad...
Hängt mer tvätt...
Fått undan disken efter maten vi ätit ikväll..:
 
Rostbiff i grillpanna..Ugnspotatis, Hemslagen Bea, Provencalsk Tomat & Smörstekt Grön Sparris!
Torsdagsmat som heter duga :)  Nu blir det Kockarnas Kamp och Arga Doktorn.... / Gizze
 
 
 

Kommentarer

  • Carin säger:

    Hej Gizze// Riktigt Restaurangupplägg på tallrikarna. Ser väldigt smakfullt och aptitligt ut. Fredag i morgon....ännu en vecka till ända....var blir tiden hän....
    Ha en bra kväll//Carin

    Svar: Hej Carin! Tack goa du! Smakade bra :) Ja tiden bara rusar...i morgon kommer mina Guldkorn, då måste jag ha krafterna! De ger sån glädje så det brukar funka fint!
    Ha en fin kväll och en fin fredag! / Gizze
    gizzez.blogg.se

    2013-09-05 | 21:23:44

Kommentera inlägget här: