gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Soffhäng...

Kategori: Allmänt

Tog mig min timmes promenad! Kändes skönt för kropp och själ...
Dammsög...jo det gick ganska bra!
Hittat min skena så nu har jag den på handen så den får vila lite :)
Tog mig två grova surdegsmackor, vitlöks & chili cremefraiche, salami & tapenade soltorkad tomat...och paprika :)
 
Idag är det fullspäckat i tv tablån...så jag ska ha soffhäng! / Gizze

Kommentarer

  • Carin säger:

    Oj så det regnar här i Kristianstad. Var inom Willys på vägen hem från jobbet, och jisses vad jag blev blöt. Ikväll hade vi lite ägg o sill och en Janssons, som jag gillar starkt. Jag är ingen matlagerska att skryta med, men den får jag alltid beröm för. Får nog se över min ljussamling, annars blir det till att handla på sig lite, för ljus måste man ha tända. Tycker det är fint. Hej säger Carin

    Svar: Men har ni sånt ogillasväder...såg nu att vi visst ska få lite av den varan i morgon :(Jansson är en av mina favoriter...får det bli i höstmörkret..så smarrigt :)
    sa till sonen att det får bli en potatisgratäng i veckan här....man börjar bli sugen på lite annat nu när det går mot höst...
    Ja se ljus måste man ha :) Må så gott! / Gizze
    gizzez.blogg.se

    2013-09-09 | 21:03:46

Kommentera inlägget här: