gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

VitlöksBoost

Kategori: Allmänt

Sonen drog ut mig på en promenad...
Sen fick jag trevligt fikabesök..
Kände att jag hade nåt i kroppen...
Så vi körde rejält med vitlök...
Chilisalami, Chilioliver, Aioli med mycket Vitlök, Guacamole med mycket Vitlök :)
Gott! Sen sov jag i soffan hela kvällen...
Sov skapligt i natt...känner mig något piggare, och lite mer förkyld..hellre det!
Tagit min drink: Svarta Vinbär, Jordgubbar,Banan, Apelsin & Citron :)
 
Får snart fikabesök av god vän!  / Gizze

Kommentarer


Kommentera inlägget här: