gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

I morgon är en ny dag

Kategori: Allmänt

Kaffe ..Grekisk Yoghurt med Müsli & Nypressad Apelsinjuice- Min frukost idag :)
Det var ju Gör om, Gör rätt som gällde idag....blev väl något bättre, men inte nöjd med Baguetterna...Så typiskt.
Degen på g...
Så här fint bubblade fördegen innan den åkte i maskinen..
Vek deg och tog en timmes promenad..
Vek några gånger till..tog mig elvakaffe..
Lunch: Fläskpannkaka & Lingonsylt!
Tog en andra timmes promenad...försöker rensa skallen...ingen bra dag alls idag...
Ljusa & Grova Baguetter!
Grova Rågbröd med solros & linfrö :) Smakade bra ikväll med Cheddar & Kakao :)
 
Tur älskling tog mig med på Björnsafari ( Såg då rakt ingen björn men...)
Sen har vi bara slappat i soffan...
Nu bloggläsning...
I morgon är en ny dag! / Gizze
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: