gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Påsklunch på Lyckan

Kategori: Allmänt

 
Morgonens drink:Avocado, Hallon , Svarta vinbär, Banan , Apelsiner & citron!
Åkte till Lyckan på arbetsträning...idag var det Påsklunch! Smakade bra och var mysigt, blir dock  snabbt trött av ljud...
 
Hem och tog en timmes promenad i sol :)
 
Älskling kom och vi (läs älskling) fixade på altanen så den är klar att använda i helgen!
 
Ikväll tog vi Surdegsmacka & Thé vid tv:n...
Har fördeg på g...ska baka i morgon...
 
Nu läsa bloggar en stund! / Gizze
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

  • Anki säger:

    Ha en riktigt fin påsk :) du och alla dina killar, 💕
    Ser att du redan smakat lite på påskmaten. Ser riktigt gott ut. Kram 💕

    Svar: Tack goa Anki! Önskar er en glad påsk! Hälsa de dina! Kram
    gizzez.blogg.se

    2014-04-17 | 21:31:38
  • Carin säger:

    Hej Gizze// Önskar dej en bra Påsk. Här nere i Skåne pågår Konstrundan för fullt! Själv har jag för första gången i mitt liv (och det är långt) gravat lax, blev faktiskt bra. Nu ska jag ta en tur på kvasten, vi ses kanske// Hälsningar från Carin

    Svar: Tack Carin! Önskar dig och de dina en fin go gla påsk!Bra jobbat, själv har jag inte gravat lax på många år...I år hade vi turen att få både gravad och rökt till trappen!
    Flyg lugnt, det är fullt i luften! Hälsar Gizze
    gizzez.blogg.se

    2014-04-18 | 13:53:12

Kommentera inlägget här: