gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Promenader & Surdegsbak

Kategori: Allmänt

Kaffe och Yoghurt med Müsli...Ett glas Pressad Apelsinjuice till...
Kaffe och Surdegsmacka med Brieost på trappan...läser om Björnen som en tjej stötte på....
 
Tog mig en promenad...
Gräddade Surdegsbröd och gjorde Köttfärssås & Spagetti...
(Baguetterna blev inte som jag ville så jag får baka nya i morgon)
Tog mig en timmes promenad igen....så här vackert blommar det! Inte lika varmt idag, men solen skiner och det är helt underbart!
 
Fick fikabesök!
Matat surisarna..dammsugit..
Snart dags för kvällsmat..Mackor & Thé..lite Serrano, Mozzarella & Melon till får det bli :)  / Gizze
 
 

Kommentarer

  • Carin säger:

    Hej Gizze! Vet du vad jag gjorde igår kväll, bakade, ett recept från dej på "Chocolate Chip Cookies"
    Tog med dom till jobbet, tjoff tjoff så var dom slut. Så goda. Carin i Kristianstad

    Svar: Hej Carin! Men vad kul! Glad att du testar mina små recept :) Ha en fin kväll! / Gizze
    gizzez.blogg.se

    2014-04-23 | 19:19:27

Kommentera inlägget här: