gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Rensning Kyckling & Jogg

Kategori: Allmänt

Morgonens drink..Hallon, Blåbär, Avocado, Banan & Apelsiner!
Efter den kicken rensade jag mina lådor och garderober på kläder...rensade, slängde och tvättade...
Inser att jag inte har nåt att ha på mig när värmen kommer....( Men ska visst bli svalare några dagar nu)
Körde till tippen med allt..var en massa gammalt, telefoner och laddare mm...tänk så mycket som läggs på lager..
Tog mig kaffe på trappan...
 
Fixade lunch: Het Kycklingfilé med Kokosmjölk....( Curry, chili, cayenne, vitlök, salladslök, röd & grön paprika, morot, thaisweetchili & maizena)
 
Dammsög och satte mig sen i solen en stund...klippte gräset...
Sen kom de mina och vi tog oss en joggingtur :) ( Kan själv inte tro det är sant)
Välbehövlig dusch..degfix och kvällmackor & ägg...
Hängt i soffan hela kvällen, nu bloggläsning en stund! / Gizze
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: