gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Tippen

Kategori: Allmänt

Började dagen med kaffe och drink....Bananer, Blåbär, Päron & Blodapelsiner
Tog mig en promenad...lite kallt ute..
 
Tvättat några maskiner...
Åt Kycklingen och de Ugnsrostade rotsakerna till lunch! 
Gjort matlådor till de mina...
Chorizo, Bacon, Rödlök, Röd Paprika, Riven Ost, Creme Fraiche..Basilika, Chilikrydda, Svartpeppar & Örtsalt!
Detta krämiga blandat med Pasta...( Testade och det smakade bra )
Bakat Bröd....
Dammsugit....
 
Hyrde kärra och åkte till Tippen med en massa bråte! Skönt efteråt  :)
Nybakta Surdegsmackor och ....tro det eller ej..O`boy :)
Hängt i soffan hela kvällen...sliten och trött....Så nu får det bli natt.../ Gizze

Kommentarer


Kommentera inlägget här: