gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Utomläns & Utlandslängtan

Kategori: Allmänt

Var pigg 05.30 idag.....så det blev tidig frukost i soffan..och soffläge bra stund!
Sen gräddade jag Surdegsbröd :)
Tog mig en promenad..
Tog en tur Utomläns...köpte mig skor...
( Nej skor att  va snygg i hittar jag inte)
Fick tag i ett spegelglas till backspegeln också....har otur med backspeglarna se ;)
Blev en tur in på sportaffären här i stan också..så jag fick med mig en Bikini hem.... :)
Ännu en promenad...nu lite svalare ute..
 
Fick Utlandslängtan...Så det fick bli enkel & snabb lunch :)
Gjorde en Aioli, Caprece, VitlöksOliver & Mitt Nybakta Surdegsbröd....Smakade Väldigt bra :)
 
 
Gjort en omgång Müsli...
Nu ska disken bort....sen får vi se vad som händer...Fin tisdag på er! / Gizze
 

Kommentarer

  • Anki säger:

    Fin tisdag till dig med 💗 jag är hemma med Linus i dag, han är så allergisk stackarn💕 har varit till doktorn idag och fått lite mer medicin, så nu hoppas vi det snart blir bättre. Ja det skulle bli lite sämre väder några dagar, för oss dom lider av allergi skulle det vara skönt med en regnskurar så det försvann lite gult... Sköt om dig och dina killar kram

    Svar: Men stackarn då....blir han som mammsen :( Jo så bra med en regnskur- om det nu blir nån, det enda som märks är lite kallare luft- och det gillar jag inte..björken är på HH++ ändå :(Tack! Hälsa grabben och de andra och ha det gott! Kram
    gizzez.blogg.se

    2014-04-29 | 15:28:16

Kommentera inlägget här: