gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Artisan igen

Kategori: Allmänt

Efter frukost, drink och kaffe....
Avocado, Hallon, Banan, Basilika & Citron :)  Tog jag mig en långpromenad...
Åkte och hämtade upp mor...
Vi tog en tur till Artisan Bread på gofika ;) Köpte med ett Levain hem!
Blev en tur till IKEA & Ö&B också...
Hemma handlade jag lite och tog en rask promenad igen..
Snabblunch idag : Levain och Kaffe :)
 
Nu ska jag hämta Guldkorn!
Fin fredag på er! / Gizze

Kommentarer

  • Carin säger:

    Hej Gizze// Jag fick googla på LEVAIN, så nu vet jag vad det betyder. Men Gizze, en sak ska du veta: Dina bröd är precis lika perfekta (om inte mer) än köpebrödet i påsen.......Ikväll har vi avnjutigt TACO Paj, gott. Blir tidigt sänggående ikväll// Hälsningar Carin

    Svar: Men tack goa Carin!Tacopaj lät inte dumt...här har det blivit bröd hela dagen...då barnen valde gröt ikväll, i morgon får det bli ordning på torpet igen :)
    Må gott! / Gizze
    gizzez.blogg.se

    2014-08-01 | 20:18:01

Kommentera inlägget här: