gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Chicken

Kategori: Allmänt

Var allt och tränade....gick segt först, men känns så skönt efter....
Tog en promenad efter idag också..
Tog mig kaffe och en bit av Levain med Solros & Rågsikt..Mmmmm :)
 
Lunch med älskling...gjorde Kycklinglår i ugn..Bulgur a la Gizze ( Sonens favorit ) Fetaostcreme & Sallad :)
Gjorde flera formar kyckling, så nu har de till matlåda i morgon också :)
 
Solen skiner, det är varmt, men mycket moln på himlen...ska snabba mig ut och få en promenad igen...
 
Så kan jag lata mig med gott samvete sen :) / Gizze

Kommentarer


Kommentera inlägget här: