gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Guldkornshelg

Kategori: Allmänt

Började dagen med kaffe och surdegsmackor....
Gräddade Surdegsfrallor till mor och moster :)
Lastade in en massa bråte i bilen...
Gjorde Lunch ( på morgonen)
Tog en promenad..
Tog med en portion mat och åkte till mor på jobbet...fick mig en kopp..
Lämnade Frallor...
Slängde bråten på miljöstationen...
 
Hem och fick mig själv lite lunch..
Tog en timmes promenad...
 
Gjorde en Våffelsmet..och ett Gizzez Snacksknäcke...
 
Inväntade Guldkorn som blev överlyckliga för Våfflor :)
( Glömde att ta bra kort på Våfflorna...de tog slut i ett nafs)
 
Älskling, jag och barnen tog en tur..kikade till båten..köpte en regnmätare (Kanske kan sluta regna då)
 
Myst med Guldkorn och Älskling...( Sonen är i bunkern och spelar...)
Guldkornen sover sen länge...
Vi kollar film...eller jag kollar film..älskling har slocknat i soffan...
Slitsamt att va tillsammans med mig :) Tack för elva månader :)  / Gizze
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: