gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Hon är grym

Kategori: Allmänt

Började dagen med kaffe och drink...
Björnbär, Banan, Avocado, Hallon & Citron (Jo nu har jag köpt Satsumas så i morgon så)
Tog en promenad..
Handlade lite...
Firat min vän som fyller år idag...fick go Fransk Chokladkaka, Glass, Kaffe och trevlig pratstund :)
Tog en promenad igen..
Fixade lunch..Lax, Spenat & Rotsaker..
Promenad Igeeen...
Rensat och förvällt alla Kantareller..
Fick sonen att göra Negerbollar....
Gjorde en Majjo med Vitlök, Chili & Basilika...till en go Tonfisksallad...
Som vi åt innan vi såg IDOL och lyssnade till härliga och helt otroliga Jennie Thellberg som nu satt Vålberg på kartan!
Fantastisk röst ( Men det visste vi ju redan) Jennie kommer gå långt!
Ätit Negerbollar och druckit Thé..
 
Nu bloggläsning.../ Gizze
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: